- D'Amelio, M., Einfluss von adaptiven VR-Trainingsanwendungen auf den Lerntransfer, Bachelorarbeit, Ludwig-Maximilians-Universität München, November, 2024.
- Büttgen, T., Systematic Review of Adaptive Virtual Reality Training, Bachelorarbeit, Ludwig-Maximilians-Universität München, Oktober, 2024.
- Linne, O., Personalisierung von VR-Anwendungen auf Basis physiologischer Sensordaten, Diplomarbeit, Ludwig-Maximilians-Universität München, Mai, 2024.
- Starck, J. M., Acquiring and processing physiological measurements for VR training applications, Bachelorarbeit, Ludwig-Maximilians-Universität München, Juli, 2022.
- Leidreiter, D. A., Personalisierte Hilfestellung für Virtual Reality Training durch selbst adaptierende Umgebungsvariablen, Bachelorarbeit, Ludwig-Maximilians-Universität München, Juni, 2022.
- Nieraad, V. G., Self-adaptive virtual reality training applications based on the measurement and analysis of motion sequences, Bachelorarbeit, Ludwig-Maximilians-Universität München, Juni, 2022.
- Hufeld, C., On bundling physiological sensordata for near real-time analysis, Bachelorarbeit, Ludwig-Maximilians-Universität München, März, 2022.
- Schoenberger, C., Echtzeitbasierte Datenreduktion einer Disparitätskarte durch die Verwendung von Kohonennetzen, Bachelorarbeit, Ludwig-Maximilians-Universität München, Januar, 2022.
- Teofanescu, T., Training the Cognitive Perception of an Artificial Intelligence to Recognize Reflections on Surfaces, Bachelorarbeit, Ludwig-Maximilians-Universität München, Dezember, 2021.
- Raschdorf, P., Computer-based Object Recognition and Calculation of their Physical Properties, Bachelorarbeit, Ludwig-Maximilians-Universität München, November, 2021.
- Sentosa, W., Real Time Based Point Clouds Generation and Mapping Using Stereo Images, Bachelorarbeit, Ludwig-Maximilians-Universität München, November, 2021.
- Maier, P., Comparison of auditory virtual humans and audiovisual virtual humans, Bachelorarbeit, Ludwig-Maximilians-Universität München, September, 2021.
- Maiolo, S., Evaluation of the difference between monoscopic andstereoscopic digital testimonies regarding immersion and emotional reaction, Systementwicklungsprojekt, Ludwig-Maximilians-Universität München, Juli, 2021.
- Fuchs, N., Comparison of virtual reality social platforms under the aspect of digital teaching, Bachelorarbeit, Ludwig-Maximilians-Universität München, April, 2021.
|