- Frank, C., Collaborative Exploration of Code Structure in VR Software Cities, Diplomarbeit, Ludwig-Maximilians-Universität München, März, 2023.
- Kletzander, R.,
Pixel-based 2 DoF Synthesis of 360° Viewpoints with Flow-Based Interpolation, Diplomarbeit, Ludwig-Maximilians-Universität München, März, 2021.
- Lechner, J.,
User Guidance in Virtual Reality, Bachelorarbeit, Ludwig-Maximilians-Universität München, Mai, 2019.
- Martin, R.,
Evaluation der Nutzung von Neuro-Evolutionären Algorithmen bei Level-Of-Detail Verfahren für 3D-Echtzeitvisualisierungen, Diplomarbeit, Ludwig-Maximilians-Universität München, März, 2019.
- Schneider, J.,
ETeC - Ensemble Text Classification without Learning, Diplomarbeit, Ludwig-Maximilians-Universität München, Februar, 2019.
- Herzog, M., Engine-Design für webbasierte 3D- und VR-Anwendungen, Diplomarbeit, Ludwig-Maximilians-Universität München, August, 2018.
- Hirschbeck, L.,
Fragment Based Heuristics for Level-Of-Detail Selection, Diplomarbeit, Ludwig-Maximilians-Universität München, September, 2017.
- Metzler, R.,
Evaluation of Virtual Reality based Mesh Saliency Maps, Diplomarbeit, Ludwig-Maximilians-Universität München, September, 2017.
- Kolb, D.,
Mesh based Scene Evaluation Metrics for LOD and Simplification, Diplomarbeit, Ludwig-Maximilians-Universität München, Dezember, 2016.
|